Właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresami internetowymi https://nietuzinkowe-rzeczy.pl (zwany dalej Sklepem) jest Milario Łukasz Janowicz, 64-100 Leszno, ul.Czechosłowacka 7/4 wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki pod numerem NIP 6972300916 adres poczty elektronicznej: nietuzinkowerzeczy@gmail.com zwany dalej Sprzedawcą.
Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
Nabywcą towarów, oferowanych w Sklepie jest pełnoletnia osoba fizyczna lub firma, zwana dalej Klientem.
OFERTA
Przedmiotem transakcji są produkty wymienione w ofercie Sklepu w chwili składania zamówienia.
Ceny produktów znajdujących się w ofercie Sklepu są podane w złotówkach i zawierają podatek VAT.
Ceną wiążącą jest cena podana w Sklepie przy danym towarze w chwili składania zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji i promocyjnych na stronach Sklepu, bądź prowadzania w nich zmian.
ZAMÓWIENIE
Warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe złożenie zamówienia.
Zamówienie może zostać złożone przez stronę https://nietuzinkowe-rzeczy.pl
Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma e-mail z prośbą o potwierdzenie zamówienia. Dodatkowo pracownik Sklepu może kontaktować się z Klientem w celu potwierdzenia zamówienia przez telefon.
Zamówienie zostanie przyjęte do realizacji tylko wówczas, jeśli Klient dokona jego potwierdzenia zgodnie z instrukcją. W przypadku braku potwierdzenia zamówienia w ciągu 7 dni zamówienie zostanie anulowane.
W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieścisłości w treści potwierdzenia przyjęcia zamówienia, należy skontaktować się ze sklepem przy pomocy poczty elektronicznej pod adresem nietuzinkowerzeczy@gmail.com
W przypadku braku w magazynie części produktów objętych zamówieniem Klienta, Sklep wysyła do klienta wiadomość, na adres e-mail Klienta, wskazany w formularzu zamówieniowym, z informacją, jaki towar i w jakich terminach jest dostępny. Wiadomość zawiera także prośbę o podjęcie przez Klienta decyzji, dotyczącej dalszego postępowania w sprawie zamówienia. W takiej sytuacji Klient może: a) zrezygnować z realizacji zamówienia w całości; b) wyrazić zgodę na wydłużenie czasu oczekiwania na realizację całego zamówienia; c) wyrazić zgodę na podzielenie zamówienia na kilka paczek.
Zamówienia złożone w soboty oraz w niedziele i święta, obsługiwane będą pierwszego dnia roboczego, czyli w poniedziałek.
Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:
w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – po tym, jak do sklepu dotrze od Klienta e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia;
w przypadku zamówień płatnych przelewem – po zaksięgowaniu środków na koncie bankowym Sklepu (okres oczekiwana na wpłatę 5 dni roboczych)
Sklep zastrzega sobie prawo do:
anulowania zamówień jeżeli formularz zamówienia został nieprawidłowo wypełniony
odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości
Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
Do każdego zamówienia Sklep wystawia fakturę VAT. Faktury wystawiane są w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
Zmiany w wysyłce, rezygnacje z zamówienia możliwe są poprzez kontakt ze Sklepem pod adresem nietuzinkowerzeczy@gmail.com
Klient może wycofać złożone zamówienie jedynie e-mailem pod adresem nietuzinkowerzeczy@gmail.com.
Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.
DOSTAWA
Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
Wysyłka zakupionych towarów możliwa jest za pośrednictwem firmy kurierskiej oraz za pośrednictwem Paczkomatów InPost.
Koszty dostawy: Uwaga – Wysyłka produktów na wyprzedaży jest zawsze płatna.
Czas realizacji zamówienia: Z reguły zamówienia są realizowane w ciągu 48h w dniach roboczych. W przypadku kiedy mamy większą ilość zamówień do zrealizowania, termin dostawy może ulec wydłużeniu. To szczególnie dotyczy okresu przedświątecznego.
Brak zamówionej paczki. Klient ma obowiązek skontaktować się ze Sklepem jeżeli paczka nie została do niego doręczona w ciągu 2 dni roboczych od daty nadania. Klient, który tego nie zrobi będzie, w przypadku zwrotu takiej paczki do Sklepu, obciążony kosztami przesłania.
Odmowy przyjęcia paczki. W przypadku bezpodstawnej odmowy przyjęcia zamówionej i nieuszkodzonej przesyłki przez Klienta, zamówiony towar wraca do Sklepu, a Klient zostanie obciążony kosztami przesłania oraz opłaty manipulacyjnej w wysokości 25% wartości dokonanych zakupów.
PŁATNOŚĆ
Klient może wybrać jedną z następujących formy płatności za zamówione towary:
przelew: cena za towar zostanie przelana na rachunek bankowy Sklepu podany podczas składania zamówienia oraz w fakturze pro forma dołączonej do e-maila potwierdzającego złożenie zamówienia. Przelewy prosimy kierować na konto w banku ING o numerze 09 1050 1520 1000 0092 7017 0773
W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.
za pobraniem: należność pobiera kurier.
płatnością elektroniczną oraz kartą kredytową za pośrednictwem Systemu paypal.com lub payu.pl
Zwroty płatności:
w przypadku przelewu na konto zwrot pieniędzy zostanie wykonany na numer konta, z którego płatność została dokonana,
w przypadku płatności elektronicznych na numer bankowy konta podany w formularzu odstąpienia od umowy,
w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej klienta” lub „Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył klienta, chyba że klienta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami
ZWROTY
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Klient będący konsumentem jest uprawniony, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru.
Zwrotowi podlega tylko towar bez uszkodzeń, widocznych oznak używania, czysty, kompletny, z nienaruszonymi metkami, w które był zaopatrzony towar oraz, które nie noszą śladów usuwania czy ponownego przymocowywania i są w oryginalnym nienaruszonym opakowaniem producenta. Wraz ze zwracanym towarem należy przesłać oryginały dokumentów zakupu i dostawy oraz oświadczenie zwrotu. Jednocześnie prosimy o powiadomienie Sklepu o zamiarze zwrotu towaru za pośrednictwem e-mail: nietuzinkowerzeczy@gmail.com
Zwracany towar powinien być wysłany wyłącznie na adres: Milario Łukasz Janowicz, ul. Czechosłowacka 7/4, 64-100 Leszno.
W terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o zwrocie Sklep zwróci Klientowi zapłaconą kwotę za towar we wskazany przez klienta sposób z potrąceniem kosztów poniesionych przy obsłudze zamówienia (między innymi prowizja za płatność elektroniczną i inne).
Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Koszty przesyłki zwracanego towaru do Sklepu ponosi Klient w całości. W przypadku zamówienia z darmową wysyłką, klient zwracając paczkę ponosi koszt wysłania oraz koszt odesłania paczki.
Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
Towar sprowadzony lub wykonany na indywidualne zamówienie Klienta nie podlega zwrotowi.
Jeśli odesłany towar będzie nosił ślady użytkowania lub uszkodzenia zwracana klientowi kwota zostanie pomniejszona o wysokość odszkodowania za zmniejszenie wartości rzeczy. O wysokości odszkodowania klient zostanie powiadomiony poprzez złożenie oświadczenia przez sprzedawcę o potrąceniu.
REKLAMACJE
Po otrzymaniu przesyłki Klient zobowiązany jest ją rozpakować w obecności listonosza lub kuriera i w razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych produktu, powstałych w czasie transportu zobowiązany jest sporządzić protokół podpisany przez Klienta oraz listonosza lub kuriera. Po sporządzeniu protokołu Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem. Wszelkie reklamacje będą uwzględniane jedynie po dostarczeniu protokołu reklamacyjnego sporządzonego w sposób opisany powyżej. W przeciwnym razie zachodzi podejrzenie, że towar został uszkodzony przez kupującego.
Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi w nim wady jest uprawniony do skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych.
Podstawą zgłoszenia reklamacji jest posiadanie dokumentu zakupu, tj. paragonu lub faktury VAT.
Wszystkie towary znajdujące się w ofercie Sklepu są fabrycznie nowe oraz objęte roczną gwarancją producenta. Reklamacje będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 z późn. zm.). W przypadku, gdy stroną umowy sprzedaży nie jest konsument, odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
Reklamację należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail nietuzinkowerzeczy@gmail.com
W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary. Uszkodzenia powstałe w transporcie, przy rozpakowywaniu lub użytkowaniu towaru nie podlegają reklamacji.
Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji w kwocie standardowej dostawy proponowanej przez sklep.
Reklamowany towar powinien być wysłany wyłącznie na adres: Milario Łukasz Janowicz, ul. Czechosłowacka 7/4, 64-100 Leszno.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z Ustawa z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Firma zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Klienta. Zgodnie powyższą ustawą Klient ma prawo wglądu w swoje dane, ich poprawiania lub żądania usunięcia z naszej bazy danych.
Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez Firmę danych osobowych Klienta zawartych w zamówieniu, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883 z późn. zm.).
Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na udostępnienie przez Firmę danych osobowych Klienta zawartych w zamówieniu firmom kurierskim za pośrednictwem której towar zostaje wysłany.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU OD TYCH PROCEDUR
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Firmą.
Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca zamieszkania pozywającego.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
Umowa sprzedaży zawierana jest zgodnie z prawem polskim. Językiem zawarcia umowy jest język polski.
Klient potwierdzając zamówienie potwierdza, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje warunki w nim zawarte.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności